info@tashrifatpapion.com

شماره تماس

09130913776

آدرس

اصفهان،چهارباغ عباسی

09130913776

باغ و سالن عروسی

انتخاب باغ و سالن عروسی

انتخاب باغ عروسی جهت برگزاری مراسم ازدواج از اهمیت ویژه ای برخوردار است.زیرا از ماه ها قبل زحمات بسیاری کشیده اید برای اینکه بتوانید همه چیز را در یک محل مناسب گرد هم آورید.البته توجه به اینکه در چه منطقه آب و هوایی زندگی می کنید را نیز باید بررسی کنید تا ببینید باغ برای برگزاری مراسم شما مناسب تر است یا تالار؟

تشریفات پاپیون

نکات مهم در انتخاب باغ عروسی

برای برگزاری مراسم عروسی فراموش نشدنی در باغ باید به نکات مهمی توجه کرد:

ظرفیت باغ

زمانی که تعداد میهمانان شما زیاد می باشد بهترین گزینه باغ است چون ظرفیت سالن باغ بالا است و میهمانان احساس بهتر و راحت تری دارند.ظرفیت سالن 180 و باغ تشریفات پاپیون تا 400 میهمان می باشد. اما اگر سالن یا باغ عروسی بسیار بزرگ باشد و تعداد مهمانان کم باشد. باعث می شود تا جشن سرد به نظر بیاید. بنابراین اگر تعداد مهمانان شما کم می باشد، باید محل کوچکی را برای برگزاری مراسم انتخاب کرد. تعداد میهمانان با ظرفیت سالن عروسی باید با هم تناسب داشته باشد.

موقعیت مکانی باغ

سطح دسترسی میهمانان به باغ بایستی بسیار راحت باشد و باغ در موقعیت مناسبی قرار گرفته باشد.باغ تالار تشریفات پاپیون بسیار در لوکیشن مناسب و سطح دسترسی آسانی قرار دارد. 

سقف سالن باغ

سقف بلند نشان دهنده شکوه و مجلل بودن ان است همچنین از زیبایی خاصی برخوردار است اما سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد. سقف تالار از نکاتی است که حتما باید در هنگام انتخاب محل برگزاری عروسی ، به آن دقت کنید.  

پارکینگ

یکی از ویژگی هایی که از اهمیت بالایی برخوردار و در انتخاب تاثیر دارد، پارکینگ باغ و تالار است.افرادی که به عنوان مهمان وارد یک مراسم می شوند نیاز به یک پارکینگ مطمئن برای حفاظت از خودرو خود دارند و  نداشتن پارکینگ مناسب و یا پارکینگ کوچک اصلا  گزینه خوبی برای برگزاری مراسم در آن باغ یا تالار نیست.

سیستم سرمایش و گرمایش

داشتن تهویه مناسب برای سالن اهمیت بسیار زیادی دارد تا میهمانان احساس راحتی داشته باشند و تهویه نامناسب موجب آزار و اذیت آنان نباشد همچنین در فصول سرد سال تالار باید از سیستم گرمایشی و در فصول گرم سال باید از سیستم‌های گرمایشی مناسبی برخوردار باشد و دمای تالار همواره در حالت متعادلی قرار داشته باشد تا رضایت کامل میهمانان حاصل شود.

امکانات و خدمات باغ تالار

همان‌طور که گفته شد باشکوه برگزار شدن مراسم عروسی خواسته قلبی بسیاری از افراد در این روز خاص است و هرچه باغ تالارها از امکانات و تجهیزات مناسب‌تری برخوردار باشند می‌توانند نقش پررنگ‌تری در برگزاری شیک مجالس داشته باشند. سفره عقد، نورپردازی خاص، فرش قرمز عروس و داماد، پخش موسیقی و اجرای موسیقی‌های زنده، گل‌آرایی تالار، سرویس‌های بهداشتی مناسب، رختکن مجزا،دسترسی به تاکسی برای مهمانان و … از جمله مهم‌ترین امکاناتی هستند که باید در تالارها وجود داشته باشند.

تیم خدماتی حرفه ای 

پذیرایی و مدیریت مهمانان در مراسم‌هایی همچون عروسی کار بسیار سختی است چرا که تعداد مهمانان بسیار زیاد خواهد بود. از جمله مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های بهترین باغ تالار داشتن تیم‌های خدماتی حرفه‌ای است که بتوانند در زمان پذیرایی و برگزاری مراسم به بهترین شکل ممکن به مهمانان خدمات‌رسانی بکنند. همچنین تعداد نیروهای خدماتی باید متناسب با تعداد مهمانان انتخاب شود تا به راحتی بتوانند نیاز مهمانان را برطرف کنند.

مزایای برگزاری عروسی در باغ

گاهی عروس و داماد ها برای برگزاری مراسم عروسی خود بین تالار،باغ تالار،هتل و باغ می مانند که کدامیک را انتخاب کنند البته هرکدام مزیت های فراوانی دارند و انتخاب هر کدام به عوامل مختلفی چون تعداد میهمان ها،بودجه در نظر گرفته شده،کیفیت غذای خوب،امکانات پذیرایی و تجهیزات مورد استفاده بستگی دارد.اگر انتخاب شما تالار و باغ تالار باشد این انتخاب مزایایی از جمله  بزرگ و وسیع بودن باغ نسبت به تالار،سهولت در پذیرایی،دیزاین باغ عروسی،محل پارک خودرو می باشد و شما با برگزاری مراسم در باغ نگرانی در این موضوعات نخواهید داشت.

سخن پایانی

هدف مجموعه تشریفات پاپیون ارائه کیفیت بالا برای اجرای بی نقص مراسم شما می باشد . جهت رسیدن به این هدف ، تمامی خدمات ما به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای شما انجام می پذیرد . تیم دیزاین و دکوراسیون ، تمام فضاها را هماهنگ با سبک و تم درخواستی شما طراحی و چیدمان میکند. بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در اختیار سرآشپز اختصاصی و تیم تشریفات باغ تالار قرار میگیرد تا با سلایق و ذائقه مورد پسندتان از میهمانان شما به بهترین نحو ممکن پذیرایی نمایند. مجموعه تشریفات پاپیون با استفاده از متخصصین خود در تلاش است تا تمامی جزئیات یک مراسم  به بهترین صورت انجام پذیرد.

سوالات متداول

ظرفیت باغ تالارها چقدر است؟

ظرفیت هر یک از باغ تالارها متفاوت بوده و به بزرگی و کوچکی محیط بستگی دارد. به طور کلی، ظرفیت باغ تالارها از ۵۰ نفر شروع شده و تا هزاران نفر ادامه می یابد.

هزینه برگزاری مراسم در باغ تالار چقدر است؟

هزینه برگزاری مراسم در باغ تالار به عوامل بسیاری بستگی دارد و نمیتوان قیمت ثابتی ارائه داد. زیرا میزان مهمانان، نوع خدمات تالار، نوع پذیرایی، میزان تشریفات و… متفاوت بوده و به سلیقه افراد بستگی دارد. بر همین اساس هزینه برگزاری مراسم در باغ تالارها با توجه به خدمات موجود در آن تالار و میزان مهمانان متفاوت خواهد بود.

آیا نورپردازی از آیتم های مهم است؟

یکی از مهمترین آیتم ها در زیباسازی فضای باغ تالار، نورپردازی حرفه ای است. نورپردازی در باغ تالار نه تنها سبب تامین روشنایی شده، بلکه جهانی جدید از جذابیت و دلنشینی را برای میزبان و مهمانان به وجود می آورد. همچنین نورپردازی، احساسی عمیق و رمانتیک را ایجاد می کند.