info@tashrifatpapion.com

شماره تماس

09130913776

آدرس

اصفهان،چهارباغ عباسی

09130913776

مقالات

برگزاری مراسم عقد در فضای باز

برگزاری مراسم عقد در فضای باز، بدون تردید یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای خوش آب و هوای سال می باشد.اما بدون توجه و در نظر نگرفتن امکانات و خدمات ممکن است نتیجه ای کاملا عکس در پی داشته باشد. هر فضایی دارای امکانات و ارائه ی خدمات به روش خود می باشد که با تحقیقات و مقایسه ی آنها با یکدیگر می توانید بهترین را انتخاب کنید.در این مطلب برگزاری مراسم عقد در فضای باز را بیشتر و بهتر مورد بررسی قرار می دهیم.با ما در تشریفات پاپیون همراه باشید.

برگزاری مراسم عقد در فضای باز

نکات مهم برگزاری مراسم عقد در فضای باز

فضای کافی

یکی از مهم ترین مواردی که باید برای برگزاری مراسم عقد در فضای باز در نظر بگیرند، فضای کافی باغ عقد می باشد. با توجه به اینکه تعداد مهمان ها چند نفر است باید باغی را انتخاب و رزرو کنند که تمام افراد حاضر در آن در رفاه کامل پذیرایی شوند و یا به شادی و پایکوبی بپردازند.

در نظر گرفتن آب و هوا

شرایط جوی و آب وهوا و اینکه مراسم عقد در چه فصلی انجام می شود بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد تا در صورت بارش های احتمالی دچار مشکل نشوید.

بر اساس بودجه

 انتخاب باغ عقد با هزینه ای که در نظر دارید باید متناسب باشد تا خانواده ها بعدا دچار مشکل نشوند.با توجه به تنوع بسیار زیاد در باغ های عقد، با مقایسه باغ های مختلف می توان براحتی گزینه هایی که با میزان بودجه شما تناسب دارند را انتخاب کنید.

برگزاری مراسم عقد در فضای باز

پارکینگ

جای پارک مناسب برای خودرو، یکی از دغدغه های میهمان ها می باشد ولی به دلیل اینکه باغ ها معمولا در فضاهای خارج از شهر بوده و مجهز به فضاهای بسیار بزرگ به منظور پارکینگ می باشند.اما تالار ها دچار مدودیت پارکینگ می باشند.

خدمات باغ عقد

 برگزاری مراسم آتش بازی،سفره عقد،شمع آرایی، پرواز بالن آرزوها، فیلمبرداری و عکاسی، دیزاین و گل آرایی مکان عقد از مواردی است که عروس و دامادها خیلی به آن اهمیت داده و می خواهند که کاملا خاص و عالی برگزار شود.

رزرو باغ عقد

مراسم عقد را نمی توان از ماهها قبل پیش بینی کرد اما همین که ازدواج بین دو نفر قطعی می شود به سرعت باید در مورد مکان عقد تصمیم گیری شود و اقدام به رزرو باغ صورت گیرد. این مساله خصوصا در روزهایی از سال که با مناسبت خاصی تقارن دارند اهمیت بیشتری پدا می کنند. چون اغلب افراد این روزها را برای مراسم عقد و ازدواج انتخاب نموده و باغ ها رزرو میشوند.

تشریفات مراسم عقد در فضای باز

سخن پایانی

این که در فضای باز و هوای طبیعی در کنار کسی که دوستش دارید بنشینید و در کنار عزیزانتان در این فضای باز و در جوار طبیعت خطبه عقد جاری شود، آنقدر شیرین و دوست داشتنی است که نه تنها از ذهن عروس و داماد پاک نخواهد شد، بلکه برای همیشه در یاد مهمانان هم به عنوان روزی خاص به یادگار خواهد ماند.برگزاری عقد فضای باز یکی از تخصص های اصلی تشریفات پاپیون  می باشد که با سال ها تجربه و سوابق درخشان و رضایت تقریبا صد در صدی توانسته ایم خدمت گذار هموطنان عزیزمان برای برگزاری به یاد ماندنی ترین مراسم در شب تاریخی زندگیشان باشیم.شما عزیزان می توانید با تماس با مجموعه تشریفات پاپیون در برگزاری مراسم عقد خود در فضای باز مشاوره و اطلاعات بیشتر دریافت نمایید.

نظرات و امتیاز کاربران